Jeugd vissen 2014

Verslag 2e Noord-Limburg cup in Tienray.

Vrijdagavond 6 juni stond de tweede wedstrijd voor de Noord Limburg cup op het programma. Viswater van vandaag, de vijver in Tienray. Werkelijk een prachtig complex. Helaas liet de vis het vanavond behoorlijk afweten. "insiders" wisten te melden dat er de afgelopen dagen kilo's vis was gevangen aan dit water. In de rij is het toch altijd anders. Zo bleek ook vanavond weer. Thijs Verstegen wist een 2e plek te behalen in de B categorie. Hij wist enkele mooie karpertjes te vangen. Goed voor 2544 gr. 22 gram te kort voor een eerste plek. Ondanks dat een puike prestatie Thijs.  Roy viste vandaag een 747 gram, één mooi karpertje. Goed genoeg voor een 7e plek. Daphne, vissend in de C categorie liet vandaag ook goed van zich spreken en wist menige (mannelijke) deelnemer achter zich te laten. 1060 gr. en een knappe 5e plek. Over twee weken de alles beslissende wedstrijd in Broekhuizenvorst op de Gubbelsvijver. Voor Thijs en Roy zit een hoge klassering nog zeker in. Voor Daphne wordt het iets moeilijker maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Tot over twee weken.

De jeugd commissie.

René Hoogers

Hallo jeugdvissers,

Op 4 mei vond voor de jeugdleden op Kamps Koël de eerste visochtenden van dit jaar plaats.
Ondanks het goede weer in de weken voorafgaand aan de visochtend viel de vangst die ochtend erg tegen. Alleen Daphne wist deze ochtend een visje te vangen (foto).

Aanstaande zondag 1 juni zal de volgende visochtend zijn, Wil je mee doen?? meld je dan even aan door een mailtje met je naam te sturen aan jeugdcommissiedepeelvissers@gmail.com zodat we weten hoeveel begeleiders we nodig hebben. Verzamelen vanaf 9.30 bij onze visvijver, vissen tot 12.00 uur.

Voor aas, voer, schepnet, hengel e.d. moeten jullie ZELF zorgen.
Natuurlijk moet je ook je visvergunning ook meenemen!!
Voor de nieuwelingen hebben we een aantal complete vistuigjes voor onze vijver klaargemaakt, deze kunnen tegen een kleine vergoeding van € 2,00 aangeschaft worden. De verdere visochtenden zullen plaatsvinden op de eerste zondagen van de maand 6 juli / 3 augustus / 7 september)