Jeugdkarperwedstrijd 27 juni 2015

Maandag, 07 september 2015

Jeugd karperwedstrijd 2015<br><br>Net na 16.00 uur was iedereen aanwezig en de loting kon van start gaan, 8 deelnemers waren erg benieuwd welk nummer er uit de hoge hoed getoverd werd. Iedereen was denk ik wel tevreden met zijn plek en in rap tempo werden de benodigde visspullen uit de auto’s gehaald en met hulp van vader of moeder naar de visplek gebracht. Om klokslag 17.00 uur werd het startsein gegeven en hoorde je verschillende plonzen van het lood dat te water gelaten werd. Nu was het afwachten tot de eerste aanbeet. Even na 18.00 uur was het de optonic van Glenn die tot leven kwam en de eerste vis was een feit een mooie schub van bijna 8 kilo lag op de mat. Nu werd het rustig en de vissen lieten zich niet meer zien tot 21.20 uur toen kreeg Tim een aanbeet , een kleine spiegel van 1,7 kg. Tussen 22.15 en 22.25 uur kregen Kevin en Nicky bijna tegelijk een run, Kevin een oude schub van ruim 6 kg en Nicky een kleine spiegel van 1,7 kg . Weer vielen de aanbeten stil , tussen 23.00 uur en middernacht ving Glenn nog 3 karpers ( 7,09 kg 1,28 kg en 6,75 kg )en Nicky kon ook nog een vis( 4,77 kg ) landen. Ondanks dat de vangsten tegen vielen was de animo van de deelnemers en ouders/begleider super. Uiteindelijk heeft Glenn de eerste prijs gewonnen met 4 vissen met een totaal gewicht van 22,95 kg. Al met al weer een geslaagde avond mede door het mooie weer en de grote opkomst. <br>Iedereen bedankt voor de bijdrage !<br><br>De karpercommissie<br>